دومین كنفرانس بین المللی هالیوودیسم و سینما، در تهران آغاز بكار كرد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار ایرنا، كنفرانس بین المللی هالیوودیسم و سینما روز پنجشنبه درحالی در تهران آغاز بكار كرد كه جمعی از فعالان سینمایی از كشورهای آمریكایی، اروپایی، آسیایی و افریقایی در آن حضور داشتند.

منتقدان جدی به سیاست های پشت پرده فیلم های هالیوود از كشورهای مختلف بویژه آمریكا و همچنین تعدادی از هنرپیشه‌های هالیوودی منتقد همچون شان استون از آمریكا ، ایزابل پیزانو هنرپیشنه معروف اسپانیایی و بئاتریس پیگ ندا مستند ساز معروف فرانسوی در این كنفرانس حضور دارند.

متفكران و فیلمسازان غربی كه میهمانان این كنفرانس هستند از میان كسانی انتخاب شده اند كه منتقد سیاست های هالیوود محسوب شده و نقدهای جدی به موضوع تخریب خانواده از طریق سینمای هالیوود دارند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت ارشاد، غلامرضا منتظمی دبیردومین كنفرانس هالیوودیسم وسینما و جمعی از اندیشمندان و سینماگران داخلی و خارجی در این مراسم حضور دارند.

كنفرانس بین المللی 'هالیوودیسم و سینما' 13 تا 15 بهمن ماه در حاشیه سی‌امین جشنواره فیلم فجر در مركز پژوهش‌های فرهنگی وزارت امور خارجه -سازمان مجامع ایرانیان- برگزار می‌شود.

جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برپاست.

فراهنگ**1055**1319





:: برچسب‌ها: باغ وحش , درختان , د ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: